Sara

Jag och mina böcker =P

Publicerad 2007-06-18 15:09:03 i Sakerna

Skön dag idag =) Fast ganska händelselös =P

Den började runt halv tio då jag gick upp ur sängen och gjorde mig iordning för att åka till stora staden och gå in på Bokia. Mor och jag inhandlade fyra pocketböcker till priset av tre därför är mitt bokproblem inte lika överhängande längre. Dessutom hittade jag, vid en närmare titt i hennes bokhylla, två eller tre böcker till som jag inte läst. Så jag har trevliga tider framför mig =)

Sen dess har jag ju läst, såklart, och varit ute och rört på mig en sväng. Och nu ska jag sätta mig och läsa igen. Otippat va? ^^ Jag känner att mitt liv för närvarande är oerhört intressant =P

Men imorgon lär det väl bli en aning bättre. Första dagen med de små raringarna (ja, vi får väl se hur länge jag håller fast vid den åsikten) på Regnbågen (jag tror iaf att det hette så ^^). Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela