Sara

Nationaldagen

Publicerad 2007-06-06 16:41:17 i Sakerna

Det var oerhört skönt att sova länge imorse. Det var väldigt längesen som jag hade en säng för mig själv och kunde ligga och dra mig (nästan) hur länge som helst. Har dock inte kunnat ta det lugnt hela dagen utan har varit tvungen att engagera mig i historia och latin. Försökte dessutom engagera mig i matten lite. Tyvärr gick det väldigt dåligt eftersom jag inte fattade ngnting. Inte mamma heller. Men hon ska titta på det igen lite senare och fattar hon inte då heller får vi helt enkelt ta och ringa Néa för en förklaring... Mattegeniet borde ju kunna...

Tjaa... Snart ska jag ta och fortsätta med den hemska historian och sen ska jag banne mig inte göra mkt mer idag. Bara ta det oerhört lugnt... Och äta upp godiset som jag och mor har inhandlat ^^

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-06-06 18:16:52

Stackare, fy för att plugga. Jag har iofs ägnat lite av dagen till det också, och så har jag städat min lillebrors rum, bläääh :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela