Sara

Om sommaren

Publicerad 2007-06-03 17:27:11 i Sakerna

Åhh. Det är sommar. Äntligen! som man har väntat på detta. Höll ju på att frysa ihjäl i fredags när jag bojkottade vädret. Men nu höll jag på att dö av värmeslag i samma kläder idag =P Typ ^^ Sådant är trevligt. Sol är trevligt =)

Låg på nya jättestudsmattan (Bror Victor har införskaffat en) och solade och läste VR förut. Mkt trevligt. Blev dessutom oerhört sugen på att åka til Italien när jag läste en notis om att Fritidsresor och SJ anordnar resor till Verona för 5000 spänn, boende och resa. Åhh... Det har jag ju faktiskt råd med om jag tar till alla besparingar och snålar lite. Gud. Vad. Underbart.
Det vore att åka. Om man nu haft en moder som tillåtit sådana utsvävningar. Jag antar att jag får nöja mig med Sverige iår. Svalnäs är bannemig inte fel heller. Synd bara att det ligger så sjukt långt bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela