Sara

Relationer på is

Publicerad 2007-06-25 18:30:39 i Sakerna

Planerar resor till Skövde och Liseberg med IdaPida. Trevligt värre minsann =) Jag saknar ju den lilla flickan när vi inte ses i skolan. Lite elakt sagt är jag glad att hon inte kom in på MoP i skara. Då hade hon ju inte gått kvar i Fkp och vi hade typ aldrig sett varandra =( Precis som med Lottie, henne ser jag nästan aldrig nuförtiden. Måste slå en signal till henne och prata bort en stund. Ska ringa Sofie också och kolla om vi inte kan ses ngn dag. Henne har jag heller inte sett på "jättelänge". Eller, inte sen skolan slutade. Men har man sett varandra nästan varje dag i flera månader är en vecka lång tid. Saknar Maria också. Henne har jag inte hört ett ord från. Det här med sommarlov är bannemig farligt för relationerna =P Jag får ta tag i det snart. Det värsta med mig är att jag har ganska svårt att ta tag i sådana saker. Jag vet inte varför men jag får aldrig ändan ur vagnen... Det är lite illa. Eller. Ganska mycket illa.

Men nu lovar jag mig själv att jag ska ringa Sofie så fort jag ätit kvällsmat. Har hört rykten om att det spisas varma mackor idag. Mums =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela