Sara

Sofie tycker att det ska vara mer mellanrum

Publicerad 2007-06-13 12:14:06 i Sakerna

Har hittills idag haft en ganska hemsk dag. Det började med att jag vaknade en timma för tidigt av att det var kallt i mitt rum (jag hade haft fönstret öppet hela natten). Sen kunde jag inte somna om och orkade inte gå upp ur sängen förrän fem minuter sent så det blev väldigt stressigt. Och när jag äntligen kommer ut till moppen och ska åka upptäcker jag att min väska inte går i så jag måste springa in och byta väska innan jag kan åka. Jag kom sent till matten och skrev mitt prov. Sen kom jag sent till kören p.g.a. matten och sen sent till svenskan p.g.a. kören. Efter svenskan fick jag springa iväg till jobbet för att hämta några papper. Och nu har jag haft hål sen 10 ungefär. Underbar dag!

Snart ska jag bada... Och sen ska jag åka hem, lägga mig i mitt rum och få ett nervöst sammanbrott.

Carl hälsar! weee

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela