Sara

Stressad

Publicerad 2007-06-12 20:11:40 i Sakerna

Har varit i Gbg med mor idag. Mkt trevligt =) Vi travade runt i scrapbooking-affärer och diverse pappershandlar. Plus klädaffärer i jakt på Den Perfekta Vita Långa Skjortan. Den hittade vi faktiskt. På mors favoritaffär, b´chic. Hon var själaglad när vi satt på tåget hem =)

Jag inhandlade tre armband, en fotlänk och en väska. Så jag hade också en bra shoppingdag =)

När jag kom hem satte jag mig med matten och räknande den hemska inlämningsuppgiften, sen räknade jag lite ekvationer till mitt komp.prov imorgon. Hoppas banne mig på ett MVG så att jag höjer mitt slutbetyg, det vore så kul!

När jag ätit förut ringde Lager och påpekade att jag borde befinna mig i Floby på ledarsamling inför Sommarkyrkan. så jag fick slänga mig på moppen och pressa den stackars gulingen till sista kilometern för att inte bli ännu mer försenad. När jag väl kom dit var jag där i max en halvtimme. Sen åtke jag hem. Kändes ju oerhört nödvändigt om jag säger så...

Ska nog lägga mig tidigt ikväll. Är helt slut och känner att jag borde försöka sova ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela