Sara

Tomatdiskussion

Publicerad 2007-06-04 19:34:10 i Sakerna

Äter grillade mackor med tomat och ost. Mkt, mkt gott =) Tycker inte om tomater egentligen, bara på grillade mackor och varma dito...

Har gjort mitt latin nu. Och skrivit ut det. Nu rär det bara att börja plugga på ordentligt. Det känns skönt. Nu är det bara den jävla matten. Usch vad jag är irriterad på Berit för att hon är den hon är. Huva....

Nåväl. Dagen har annars varit riktigt bra. På idrotten masade jag, Sofie och Carin oss runt 2.5 varv på slingan vilket jag tycker är bra gjort! Sen cyklade jag hem i motvind också så jag har fått min motion idag =P

Men nu ska jag ta och äta mupp mina mackor under ihärdigt bloggläsande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela