Sara

Sara är arg

Publicerad 2007-03-19 14:25:40 i Sakerna

Jag är arg på mig själv.

Jag fattar inte vfr i hela friden jag bytte från kultur till språk. Hur kunde jag vara så dum? Det är ju helt sjukt. Jag hade älskat att läsa kultur. Eller, främst hade jag väl älskat Historia B, men, sak samma. Huvudsaken är att jag fått läsa Historia B och litteraturhistoria. Det får jag inte nu. Det finns inte ens på individuella val. Det suger, hårt. Och jag är arg, på mig själv för att jag bytte och på Ållebergsgymnsaiet för att jag inte kan välja till det. Knepiga jag satte människorna framför skolan. Knepigt, det verkar inte likt mig. Fast det kanske det är. Jag vet inte.

Jag antar att jag får läsa historian på Komvux, och mamma sa att när hon läste litteraturhistoria så tyckte hon att det var skittråkigt. Fast det var å andra sidan på 80-talet. Men jag får i alla fall läsa kultur och idéhistoria på valbara kurser. Om den kursen kommer med vill säga. Jag hoppas det. Jag tror att jag lägger mig på golvet och sparkar och skriker annars. Det borde funka.

Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela