Sara

Sara är ganska positiv

Publicerad 2007-03-02 09:17:34 i Sakerna

Nåväl. Idag är det fredag, imorrn är det lördag=) Mkt trevligt=) Dock kommer min lördag att bli mkt stressig. Iaf om jag ska hinna plugga historia. Och spanska. Och latin. Åh vad jag tycker om att gå språk. det är så slappt. Jag får väl plugga på söndag i värsta fall antar jag. Jag vill inte. Vill inte alls. Men, men. Jag ska iaf ha en bra helg, det har jag bestämt mig för. Sällskapet är ju bra trots att jag befinner mig mitt ute i de småländska skogarna=P Tydligen ska jag på ngn knepig konsert imorrn kväll också. Offrar Andra Chansen för det. Jag tycker att det är mkt storsint gjort av mig^^

Idag ska jag iaf ha matte och historia. Sen ska jag hem, duscha, panikspela flöjt och så småningom ska jag befinna mig i Fredriksbergsskolan och spela med VIvace i min gula klännig med svarta leggings under. Det ska bli trevligt=)

Känner mig mkt duktig eftersom jag pluggat historia innan och efter spanskan idag. Det är bra gjort av mig tycker jag=) Ju mer jag pluggar nu, ju mindre behöver jag plugga i helgen. Det är bra=)

Och nu är det endast en morgon att gå upp och en kväll att gå och lägga sig kvar David=)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-03-02 09:33:55

Haha, jag tänkte inte ens på att du missar din melodifestival, stackare... Och förlåt, jag hade lektion förut... Och jag tänker gå och lägga mig direkt när jag kommer hem idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela