Sara

Sara är sugen på pizza

Publicerad 2007-03-05 18:39:05 i Sakerna

Av okänd anledning är jag extremt sugen på pizza. En aning jobbigt... Speciellt med tanke på att det enda jag lär få att äta idag är rester... Om jag inte har "tur" och får köttbullar och makaroner...

Jag är förresten arg på mina föräldrar för att de försöker styra mitt liv och inte tror att jag kan känna efter själv när det blir för mkt.

Jag behöver nog en capricciosa för att trösta mig. Kan hjälpa med en David också=)

Capricciosa

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-03-05 19:36:46

Pizza hjälper som sagt mot allt, jag vill också ha en pizza, vi kan dela på en? Om nu denna Daviden duger;)

Postat av: Sara

Publicerad 2007-03-05 19:48:02

Skulle inte tacka nej till pizza ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela