Sara

Sara goes 80-tal

Publicerad 2007-03-27 17:46:08 i Sakerna

Oh well, jag överlevde samhällsprovet. Vad jag inte överlever är att jag inte kunnat promenera än. Men det ska bli så fort min mor kommer hem igen efter att ha skjutsat Victor till Floby. Var precis på väg ut genom dörren när hon ropar att de ska åka. Vilket betyder att jag måste stanna hemma eftersom min 6-årige broder inte är tillräckligt gammal för att ha hela huset för sig själv än. Jag hoppas han blir det snart=P

Min mamma kom in med en kasse förut innehållandes en styck gul overall och en styck kornblå (snygg!) kjol. Så det blir nog gul overall på 80-talkonserten, det ser för jävligt ut! Dock tror jag att kjolen kommer att bli flitigt använd. Den var verkligen jättesnygg! Med linne och leggings till=) Så härligt att man kan ha kjol igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela