Sara

Sara goes frågeformulär

Publicerad 2007-03-09 15:35:00 i Sakerna

Well, jag gillar frågeformulär, detta snodde jag från en som kommenterat, Jessica.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Alldeles varm, glad och lycklig!
Favoritgodis: Choklad, det slår allt, lätt!
Kläder just nu: Mörkgrönt mysset
Musik just nu: Melodifestival^^
Sommarplaner: Well, ett jobb, I hope. Och en massa, sol, bad kompisar och mys!
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du nåt instrument: Tvärflöjt
Morgon- eller nattmänniska: Oj, öh, jag gillar att sova.
Vem är viktigast för dig: Det finns en massa personer jag inte skulle klara mig utan ju!
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Haha, ja=P
Snarkar du: Jag vet inte, ibland kanske
Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: Spindlar
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Hmm... Jag skulle vilja bli den första blonda superhjärnan!
Vad vill du jobba som? Panikkänsla över det. För tillfället är det nog psykolog tror jag.
Stökigt eller välstädat? Alltid välstädat, alla stolar inskjutna och småsaker i lådor/ korgar!
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej tack
Gillar du att sjunga? Lätt att jag gör^^
Anser du att du är stark? Njae, inte för att vara bonntös=P
Vad gör du om du får hicka? Dricker ett glas vatten om det finns tillgängligt, annars håller jag andan.
Vad längtar du mest efter just nu? Vår, kjolar, klänningar, kvälllspromenader i solnedgången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela