Sara

Sara goes klackar!

Publicerad 2007-03-14 19:42:46 i Sakerna

Jag hade klänning på mig idag, det var härligt=) Om än en aning kallt på morgnen när jag cyklade till bussen, men det får man stå ut med. Den här dagen flöt väl på ganska normalt, jag och Sofie pratade om ditt och datt och gjorde lite skolarbete emellanåt. Berit kläckte ur sig på matten att vi ska ha en och en halv timmes matte imorrn istället för historia. Det kommer jag bojkotta om det inte är så att vi får historia istället för matte en annan gång. Hon kan glömma att jag har extra matte!

Efter skolan åkte jag och mor in till stan och inhandlade present och två par skor=) Jag gillar att köpa skor, det är trevligt=) Köpte ett par streetskor (titta Sofie, jag är duktig!) och ett par pumps. Egentligen hade jag tänkt köpa ballerinas, men jag pratade lite med han som har affären och han sa att mina hälar var konstiga och att jag därför måste ha antingen inlägg eller skor med klack, så ballerinaskorna fick bli ett par pumps med kilklack som är apheta=)

Jag har provat 80-talkläder inför konserten idag också. Och det var väl inte överhette direkt=P Det såg hemskt ut. Victor bara skrattade när han såg mig=S Men jag förstår honom^^

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-03-14 20:05:52

Jag satt utomhus i t-shirt idag, stekte i vårsolen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela