Sara

Sara har bronsfärgade naglar=P

Publicerad 2007-03-26 19:43:55 i Sakerna

Kände mig jättetråkig i skolan idag beroende på att jag var sunkig (munktröja och jeans) när alla andra var skitsnygga. Men jag har bestämt mig för att det ska bli invigning av de svarta pumpsen imorrn. Pallar inte ala stövlar och grejs längre. Är så trött på det=P

Men men, förutom sunkigheten så har det varit en mkt bra dag=) Jag och Sofie kom dock på varandra med att var amkt enkelspåriga under lunchen så imorn ska vi ha en pojkfri dag och ingen diskussion som handlar om pojkar får förekomma. Vi får se hur det går med detta=P Vi kanske inte har ngt att prata om då^^

Satt i uterummet och målade mina naglar förut (bronsfärgade för de som är intresserade) värsta härligt att kunna sitta där och bara njuta. Vårt uterum is the shit=P

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-03-27 10:26:04

Lycka till :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela