Sara

Sara har det mysigt=)

Publicerad 2007-03-13 19:54:09 i Sakerna

Well, jag har haft en väldigt mysig långhelg=) Dock var söndag-måndag mysigare än lördag=P

Det bästa var lätt den låååånga promenaden i vårsolen igår=) Mitt sällskap var en snobb som kommenterade vartenda gammalt hus vi såg och hissade eller dissade beroende på om det var gamsla fönster eller inte. Typ=P Men jag gillar den snobben, han är mysig=) Fick hjälpa honom med lite buddhism sen också som antagligen inte skulle blivit gjord om det inte vore för mig, jag borde egentligen kräva ett personligt tack från hans lärare=P

Idag vaknade jag halv sju av att solen lyste, jag log lite gulligt och vände mig på andra sidan och somnade om, det var härligt, jag älskar att somna om på mornarna=) Jag gick iaf upp så småningom och mor skjutsade in mig till stan, hade skinnjacka på mig, det är så himmelens skönt att slippa dra på sig tjock jacka/ kappa=) Jag har värsta vårkänslorna nu, tror att det blir kläninng imorrn bara för det=) Dagen för övrigt har avrit precis som vanligt, en helt vanlig tisdag, förutom att man inte frös i ett enda klassrum idag, jag minns inte när det hände senast...

När jag kom hem gjorde jag först de rackarns språkläxorna, tre stycken till på torsdag^^ Sen satte jag mig i mors scrap-skrubb och lekte lite=) Det är mysigt att leka där=) Speciellt när mor sitter bredvid och pratar för sig själv^^

Det blev väldigt många "mysigt" här. Men jag antar att det beror på att våren är allmänt mysig=)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-03-13 19:59:07

Du kan få ett personligt tack från mig istället; TACK! Och jag håller med om att söndag-måndag var mysigt, och om att våren är mysig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela