Sara

Sara har fullt upp

Publicerad 2007-03-30 09:21:12 i Sakerna

Hann inte blogga igår pga diverse anledningar. Men det var iaf en väldigt bra dag=) Vi hade ingen samhäll så jag och Sofie gick till McDonalds och köpte glass och eftersom jag inte hade ngn spanska gick vi ner till stan efter historian och kollade in nya Vero Moda=) Köpte dock inget eftersom jag ju ska åka till Gbg på onsdag. Sen gick jag hem till mormor och morfar och åt lite, jag spelade flöjt och sen var det hem, byta kläder och åka till Floby för ledarträff inför konfalägret. Det ska bli så satans kul. Ledargänget äger ju alla, lätt!

Idag ska jag göra min skoldag, äta lunch med Sofie, åk till VC i Floby och sen packa för att åka till Gnosjö. Det är väldigt mkt at göra nu. Men jag tycker om det=) OCh nästa vecka är det ju lov och då ska jag försöka hinna med att vila upp mig lite =P

Nu ska jag läsa dagliga bloggskörden som inte hanns med igår eftersom jag prioriterade ett tfnsamtal med David=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela