Sara

Sara har glassmonster i familjen

Publicerad 2007-03-20 18:47:08 i Sakerna

Ur Saras almanacka:
Torsdag:
En-läxa, Sp-läxa, La-läxa, Ty-läxa

Så nu vet alla det=P

För övrigt har det varit en väldigt bra dag. Dagar när man vaknar av att solen skiner in genom fönstret är alltid bra, speciellt när man kan vända sig på andra sidan och somna om=P Jag var t o m glad på tyskan idag, inte alls så uttråkad sm jag brukar vara. Det är ovanligt och beror nog på vårkänslor, och på David=P Dagen har iaf förflutit mycket harmoniskt. Och samhällsredovisningen gick bra även om vår inte ens var hälften så lång som alla andras. Det är förhoppningsvis inte tiden som räknas^^ Det söta var att Ugglan satt och nickade instämmande under alla redovisningar=P

Well, när jag kom hem (med kramp i vaderna efter att ha släpat på alla böcker) så åkte jag med mamma och handlade. Jag köpte chokladglass med mashmallows=) Värsta mumsigt=) Ska smäcka i mig lite sen hade jag tänkt innan den tar slut. Mina bröder är värsta glassmonstren=S

Har anmält mig till konfalägret också. Hoppas att man får tillfälle att skälla på ungarna och att alla mysiga ledare är med=P

Kommentarer

Postat av: fettifjunet

Publicerad 2007-03-21 19:04:31

boooooooooooooooooooooooooooooooooooring
get a life, biatcha!!!
"åhh nej jag har alla 50 språk som jag pluggar i läxa på fredag och mina bröder är störande!!!"
ska du inte skriva att du ska ta livet av dig om nån lämnar dig också... som alla andra jävla fjortisar gör!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela