Sara

Sara har haft en braig dag=P

Publicerad 2007-03-07 19:09:17 i Sakerna

Dagen började med att jag försov mig en halvtimme=P Inte riktigt planerat och mor kunde inte skjutsa mig till skolan så jag promenerade in på matten 35 minuter sent=P Men jag klarade av det också^^ Och Berit verkade inte ta illa upp=P

Sen fortsatte det med svenska, som mest ägnades åt massa prat om ditt och datt eftersom jag och Sofie blev klara rackarns fort med uppgifterna.

Kör, vi sjöng 80-talsmedley och jag satt bredvid "Sångfågeln" och försökte låta bli att slå till henne. Den flickan kan inte låta bli att sjunga verande stämma som finns. Hon skulle säkert sjunga alla samtidigt om hon bara kunde. Bläh. Pallar inte henne ngn längre stund men lyckades behärkska mig^^ Ida dök upp på kören, det var trevligt=) Jag saknar henne a lot när hon är borta=( Men vi bestämde att vi ska fika imorrn och då blir det maraton=) Mmm, Lilla Blå, varm choklad och kladdkaka. Mums=)

Sen fortsatte det med idrott. Innebandy. Vi var bara tjejer i vårt lag och det gick väl lagom bra=P Det bästa var när Lager vrålar åt mig att köra och jag vrålar tillbaka att jag inte kan det=P Jag suger nämlich på innebandy fast jag tycker de tär trevligt=) Speciellt när det är lagom seriöst^^

Historiaplugg när jag kom hem och sen hann jag med att läsa i min äckligt braiga bok som heter Hustru Sökes. Jude Deveraux har skrivit den. Hon skriver äckligt bra böcker tyvärr så hittar jag inga böcker av henne på ngt bibliotek ngnstans. Det är mkt deprimerande...

Jag saknar David.
Mycket.

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-03-07 20:08:48

Jag saknar dig med! Äckligt mycket...

Postat av: Ejlan :P

Publicerad 2007-03-07 21:39:47

Du skulle ju köra, det var bara att köra på ju! ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela