Sara

Sara har oförberett prov

Publicerad 2007-03-27 13:42:17 i Sakerna

Oförberett samhällsprov är ganska otrevligt faktiskt, det enda positiva är att man får en liten, tiny paus mitt i när man kan göra lite viktigare saker, som att blogga^^ Och diskutera med David huruvida Happy är en trevlig, timid liten gosse eller inte. Jag håller på att han är det, David är emot mig. Vi får slåss om saken ngn dag. När jag tränat upp mig lite^^ Men nu ska jag ha del 2 på oförberedda provet om 4 minuter. Wish me luck.

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-03-27 13:49:17

Lycka till! JAg saknar dig, och jag tycker inte att vi ska slåss!

Postat av: NATALIE

Publicerad 2007-03-27 14:11:38

jagb önskar dig här med lycka till ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela