Sara

Sara har övningskört

Publicerad 2007-03-25 20:51:07 i Sakerna

Nu har David åkt hem... Trist. Dock ses vi ju på fredag=)

Vi har iaf spenderat helgen med att äta godis, kolla på film, plugga (jag var sekreterare när han gjorde sin samhäll) och promenera=) Mkt mysigt=) Träffade på en mysig tant på en av promenaderna också, hon berättade att hon fick gå ut till stora vägen för att hämta posten och att hon kunde få popstlådan flyttad in till gården eftersom hon är över 80 men att hon inte ville det eftersom hon tyckte att det var skönt att gå den sträckan. Jag och David såg allmänt söta och intresserade ut=P

När David åkt hem åkte mor min och jag in till staden och jag övningskörde lite ut epå bilpårovningen, gick riktigt bra faktiskt när jag och mamma väl rett ut alla termer=P Det var dock en aning roligt när min mamma vrålade att jag skulle trampa ur ratten^^

Well, nu ska jag så småningom gå och lägga mig=P Efter att jag läst alla försummade bloggar.

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-03-25 23:22:33

På fredag alltså? :) Jag saknar dig...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela