Sara

Sara har solat

Publicerad 2007-03-28 19:37:06 i Sakerna

Well, betyg på dagen. Solen sken och det var varmt, jag kunde sola i uterummet. Mer behöver väl inte sägas antar jag=P

Det roliga med solandet var att jag faktiskt blev lite brun, eller, jag tycker det iaf, hoppas att det inte bara är önsketänkande^^ Funderar på att ta med mig bikinin imorrn och lägga mig och sola hos mormor och morfar=P Det vore väldigt skönt=) Sola är allämnt väldigt skönt=)

Nåväl, för övrigt dårå. Dagen gick sin gilla gång och jag pratade med IdaPida på kören och vi bestämde definitivt att vi ska åka och shoppa på onsdag. Längtar mkt, det var längesedan jag shoppade ordentligt, och sedan jag var i Gbg, abstinens^^ sen hade jag utvecklingssamtal på eftermiddagen, och det gick väl som vätnat ungefär. Jag pratade dock inte lika mkt som jag gjorde förra ggn, då höll vi på i 45 minuter, det gjorde vi inte nu^^ Men jag låg väl bra till iaf. Inget IG än så länge=P

Det är cirka en och en halv dag tills jag ska åka till Gnosjö. Jag längtar <3

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-03-28 20:43:50

Jag längtar också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela