Sara

Sara K

Publicerad 2007-03-08 19:44:57 i Sakerna

Well... Jag måste ju bara berätta om mitt nya smeknamn^^

Hemma hos Sofie går jag tydligen under namnet "Sara K". Och K:et står för kär^^ Tydligen hade Sofie berättat att jag var för kär för att köpa rätt storlek, och för att komma ihåg att sätta klockan på väckning^^ Min pappas kommentar när jag glömt klockan var också ganska trevlig=P

- Så går det när man bara är ute och svirar på helgerna!

Japps... Jag har inget vettigt för mig på dagarna längre, endast en massa dagdrömmande och msn-pratande om massa oviktiga saker. Dock tycker jag om det=) Mycket=)

image38

Jag hoppas du vet att allt är ditt fel. Och att jag tycker om dig väldigt, väldigt mycket!

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-03-08 20:28:50

Väldigt fint smeknamn, och jag tar på mig hela ansvaret. Och jag tycker om dig med, så mycket att det gör ont!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela