Sara

Sara leker

Publicerad 2007-03-18 11:44:55 i Sakerna

Som sagt, frågeformulär är kärlek^^

Vad är det för dag idag: Sunday, darling
Känner du dig älskad: Aaa^^
Har du en pojkvän/flickvän: Mhm=)
Är du musikalisk: Inte överdrivet=P
Gillar du godis: Gör inte alla det?
Lakrits eller choklad: Choklad är livets mening.
Hur många skedar oboy: Tjaa, ett par stycken.
Skriver du dagbok: Nope.
Festival i sommar då: Inte troligt, nej xD
Har du mycket pengar: Jag vet inte=P
Vad ska du göra imorgon: Skola, msn, plugg, öhm... Kul liv xD 
Ska du hångla: Imorgon? Nej, det blir svårt. Men det lär nog hända så småningom=P
Är du full: Inte direkt=P
Beskriv dig själv med ett ord: Blond...
Blont eller svart hår: Gissa=P
Är du dum i huvudet: Bara när jag känner för det=P
Uppge din ålder: Sexton år, två månader och 19 dagar=P
Vad förfestar du på: Det andra säger åt mig att smaka på=P
Vem fick du senast en komplimang av: David=)
Har du raggat på internet: Nope=P
Har du använt någon hårprodukt idag: Shampoo, balsam och värmeskyddande.
Hur många speglar finns i det i ditt rum: Två=P Och en liten i sminkväskan=P
Var är du nu: Hemma=P
Vad köpte du senast: Öhm, en cappriciosa, en fanta exotiska frukter och en cola.
Vad har du för framtidsplaner: Resa. Mycket.
Har du några högklackade skor: Lätt att jag har eller? =P
Absolut dance eller absolut music: Absolute Music
Goth eller pop: Pop skulle jag tro=P
Vad har du för planer till helgen: Ålle på fredag, Moulin Rouge på lördag. Mycket mys.
Vilken färg har du på dina underkläder nu:  Vitt faktiskt, tråkigt, jag vet=P
Vad tycker du om sex and the city: Jag tror att jag sammanlagt sett ca en halvtimme=P
Har du rakat dina ben någon gång: Det har nog hänt, ja=P
Är du feminist: Jag är för jämställdhet, japps. Men palla att kvinnorna ska styra världen eller?
Vilka språk kan du prata: Tjaa, svenska och engelska, ganska mycket tyska, lite spanska och minimalt med latin=P
Skulle du kunna ha silikonbröst: Kunna: Japp. Vilja: Aldrig i livet! 
Borde man få röka på pubar: Nej
Vilken stad är din mamma från ursprungligen: Söta Falköping=)
Hur många meddelanden hade du fått när du loggade in: Logga in på vad?
Skulle du vilja åka upp till rymden: Inte direkt.
Vad åt du till frukost: Rostat bröd och the=P
Är du snyggast på film, i spegeln, på foto eller irl: Beror på sammanhanget=P
Har du en sax eller annat skärverktyg vid datorn: Det ligger faktiskt en sax här, jag ska flytta på den sen^^
Vad var det senaste du klippte sönder: Klippte bort lappen på mina jeans.
Hur kul har du på en skala från ett till tio: Tjaa, fyra-fem nånstans=P
Varför är du inte vegan: Jag är bonntös=P
Hur många är online på din msn nu: 7
Vad fick du med posten idag: Post på söndag? Snälla någon=P
Använder du långkalsonger: Only när jag åker skidor^^
Nätlinnen: Nej tack=P
Vart köper du dina kläder: Det varierar=P
När är någon söt: Leenden gör mycket, och cockerspanielögon=)

Trevligt va? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela