Sara

Sara målar=P

Publicerad 2007-03-01 18:45:20 i Sakerna

Jag överlevde dagen, tro det eller ej. Dock gick inte ty-provet så bra som jag velat. Men det löser sig nog det också. Hoppas att historian också fixar sig. Vill egentligen inte plugga i helgen emn antar att jag måste... Palla det egentligen....

Spanskan idag var iaf lagom blodig. Vi skulle rita ut en karta över en stad efter en beskrivning och jag hade mkt trevligt och ritade solar med solglasögon (lite nostalgi från söndagsskoletiden där) ochh rosa gardiner i fönstren=) Barnsligt men mkt roligt. Fick dessutom sluta tidigare eftersom jag blev klar så fort=)

Sen spelade jag duetter igen på flöjten. Det är sjukt roligt=) Dessutom får jag en massa beröm från lasse hela tiden. Han ser väl antagligen på mig att jag är missnöjd med vad jag gör^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela