Sara

Sara med David <3

Publicerad 2007-03-24 17:57:38 i Sakerna

Befinner mig i min mycket mysiga fåtölj lyssnandes på Davids mindre mysiga musik... Dock är det mkt mysigt att titta på honom när han koncenterar sig på sitt skolarbete^^

Gårdagen då... Var inte särskilt kul. Inne på Ålle sög det hårt och förfesten ... var väl ingen övertrevlig höjdare heller... Men, men. Jag och David gick ut så fort de började släppa ut folk från Ålle och drog ett strög istället, kallt men trevligt=) Sen skjutsade Sofies snälla far hem oss och vi stupade i säng efter attha värmt oss med en kopp the.

Gick upp ur sängen vid ett idag och har hittills hunnit med att äta frukost/brunch, promenera ca en halvmil och äta nudlar med kycklinggryta=) Jag har pluggat lite latin och David skriver sin engelska för tillfället. Ikväll ska vi bänka oss framför tv:n och kolla på King Arthur och smäcka i oss en massa godis(vilket vi visserligen redan börjat med=P).

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-03-24 18:38:15

Jag skulle vilja hävda att min musik är bra^^ Och du får gärna fortsätta att bita i mitt öra ;)

Postat av: David

Publicerad 2007-03-25 13:59:01

Du är väldigt söt när du spelar flöjt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela