Sara

Sara ogillar måndagar

Publicerad 2007-03-19 13:58:18 i Sakerna

Den här dagen har varit extremt seg och tråkig. Kände det redan när jag vaknade i morse. Ville helst inte alls gå till skolan utan hellre ta tåget och åka till Småland. Mycket hellre. Fast så är det å andra sidan alltid=P Men det var extremt idag. Dock rådde jag bot på abstinensen genom att tillbringa en ganska stor del av engelskan med att sms:a=P Lite fjortis-aktigt. Men vafan, jag har aldrig påstått att jag inte är ngn fjortis^^

Jag har iaf bara en lektion kvar nu. Och kör. Sen får jag åka hem. Äntligen. Jag ska smäcka i mig lite nudlar tror jag. Och ikväll ska jag sitta framför datorn mycket länge.

Det ska iaf bli riktigt kul på Ålle på fredag=) Kommer visserligen att frysa ihjäl på vägen från förfesten (på berget ngnstans vid Falbygdens Ost) till Terrassen. Men jag hoppas att jag får en pojk att hålla i handen då=) I så fall överlever jag=)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-03-19 15:09:08

Jag lovar att du får hålla mig i handen... Så du borde överleva!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela