Sara

Sara om helgen

Publicerad 2007-03-18 11:18:13 i Sakerna

Jag har haft en mycket trevlig helg i Gnosjö=) Promenad, hästkörning och diskussioner med galna familjen Konow, det kan inte bli så mycket bättre=P Dock höll jag på att avlida till följd av att jag var tvungen att lyssna på småländska hela kvällen igår=P Oroar mig dessutom för att jag smittats av magsjukan som tydligen reser runt därnere. Det känns inte så, men man vet ju aldrig=S Hur som helst längtar jag till fredag=) Med eller utan magsjuka=P

Idag ska jag väl mest ta det lugnt, hoppas att blåsten snart lugnar ner sig så att jag kan gå ut och gå, visserligen kan man promenera i blåst också, men det är inte riktigt samma feeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela