Sara

Sara om tjejkvällen

Publicerad 2007-03-19 19:55:16 i Sakerna

Har glömt att blogga om tjejkvällen igår.

Vi kidnappade ju Carro och firade henne hemma hos Néa=) Skitkul hade vi=) Och det bästa var väl vid matbordet när vi åt Yngves stenhårda kladdkaka (som dock var mkt god) och diskuterade diverse saker (pojkar). Tittade dessutom på en massa gamla bilder och lekte med ballonger^^ Det var en aning flum i köket också under tiden vi lagade mat. Men jag stekte schnitzel (som inte blev genomstekt) så jag kunde inte engagera mig i det så mycket=P

Hur som helst tror jag att Carro blev glad och hon gillade nog halsbandet vi köpt eftersom hon hade på sig det idag=P

image41
vad oumsig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela