Sara

Sara om våren

Publicerad 2007-03-22 07:41:24 i Sakerna

Jag känner på mig att det här kommer att bli en mkt jobbig dag. Måste plugga matte och latin när jag kommer hem ikväll. Inte överdrivet kul... Men jag får överleva idag också. Det lär ju bli bättre imorrn=) Fredag, Ålle och David. Det kan faktiskt inte bli särskilt mkt bättre=P

Det kändes att det snart är vår när jag gick till bussen idag. Det var (nästan) helt vindstilla och fåglarna kvittrade. Dessutom höll solen på att gå upp. Mkt trevligt=) Det är väl typ vårdagjämning idag eller ngt. Fast, det kanske var igår. Och sommartiden börjar på söndag (det innebär visserligen att jag kommer att ha det mörkt när jag går till skolan igen, men det är en liten bagatell). Hur som helst. Det är banne mig vår snart. Och jag känner på mig att det kommer att bli en bra sådan=)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-03-22 08:40:03

Vårdagjämningen var igår, och du får se sommartiden från den ljusa sidan, ljusa kvällar duvet! Jag saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela