Sara

Sara om veckodagar

Publicerad 2007-03-21 19:49:36 i Sakerna

Min har i stort sett varit ganska trevlig. Det beror till största delen på att det är onsdag, endast två dagar kvar till helg och jag slutar redan kvart i två=P

Att jag sen blev deprimerad när jag kom hem berodde inte på ngt annat än att jag var tvungen att städa upp efter mina två mycket söta (inte) bröder som inte vet hur man lägger tillbaka ngt på sin plats. Men jag dammsög i högklackat och det lättade upp humöret^^ Vardagsglamour när den är som bäst^^

Det var lite deprimerande att jag glömt miniräknaren i skolan när jag för en gångs skull tänkte plugga lite matte, men det får bli råstud imorr. Bläh, gillar inte att plugga på trosdagar, torsdagar är jobbiga. De enda positiva med dem är att dagen efter är det fredag=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela