Sara

Sara övningskör

Publicerad 2007-03-16 09:52:40 i Sakerna

Vaknade klockan 7 imorse av diverse bröder som spang omkring. Klockan 8 knackade min mamma på dörren och utbrast hurtigt:
- Upp och hoppa Sara, nu ska vi ut och övningsköra.
Jaha, tänkte jag och drog mig kläder=P Så, jag har övningskört. Och gick , well, det kändes som om det gick bättre när jag körde med morfar, och att han var lite mindre panikslagen än vad mamma var=P Men det gick bra. Jag krockade int emed ngt, jag backade (lite) och körde inte ner i diket vid Bogrens (mamma höll på att få hjärtattack) och jag klarade av att starta i backe. I´m porud of myself som man ju säger=P

Nu ska jag börja med min milslånga att göra-lista. Jag har två timmar på mig innan lunch... Vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela