Sara

Sara på fredageftermiddagen

Publicerad 2007-03-09 15:42:19 i Sakerna

Bra dag idag=) På spanskan diskuterade jag och Erik allt som itne har med spanska att göra typ=P På matten oroade sig alla över historiaprovet och de sista två minuterna hade vi avslappningsstund eller ngt dito. Historian kändes bra, och det var enklare än planerat. Jag åt lunch med Sofie och sen satte vi oss i cafeterian, så småningom joinade Néa oss också och vi diskuterade våra respektive pojkar. Det är bannemig det enda vi pratar om. Vi behöver hjälp, eller ngt liknande=P

Sen hämtade mamma mig och vi åkte ut till Kinnarp där jag köpte ett par jeans=) Gick in i skoaffären också, men den skoaffären är lite B, jag får åka till Gbg och inhandla ballerinas. Jag behöver två par, ett par svarta och ett par vita=P Jag älskar skor, de är mysiga=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela