Sara

Sara planerar

Publicerad 2007-03-09 21:05:09 i Sakerna

Det känns ganska långt till söndag=P Men jag får väl se till att aktivera mig antar jag. Scrappa, ladda ner Melodifestivallåtar, titta på Melodifestivalen, gå en lååång powerwalk (har blivit alldeles för lite av den varan på sista tiden) och ta det allmänt chill^^ Smäcka i mig resten av chokladen kanske, jag misstänker att jag blir tvungen att dela med mig om jag sparar den för länge^^ Baka... Det ska jag göra. Baka ngt gott, typ kokostoppar, eller kladdkaka kanske. Mumma=)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-03-09 21:48:11

Jag skulle aldrig drömma om att tvinga dig att dela med dig av din choklad ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela