Sara

Sara, schizofren?

Publicerad 2007-03-08 18:52:12 i Sakerna

Mkt mysigt att fika med Ida, som alltid=) Sen drog vi till Expert där vi bestämde vilka grejer hon skulle köpa och sen inhandlade jag söta strumpor med ugglor på Kappahl=P En lite utflykt till Willys där vi köpte choklad=) Sen drog vi hem till henne och pillade bort alla grejer hon har på sin väska, självklart käkade vi choklad också^^ Sen var jag tvungen att gå och spela.

Ida bar min flöjt genom staden, det såg lite kul ut=P Jag bar hennes shock-kasse och hade en mkt intressant konversation med mig själv=P

- Vad har du gjort idag då?
- Jag har burit Idas shock-kasse, hon bar min flöjt.
- Hahaha
Ida: *suck*

Så trevligt har jag med mig själv=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela