Sara

Sara scrappar=P

Publicerad 2007-03-03 11:13:56 i Sakerna

Den här dagen kommer bli äckligt bra. Jag känner det på mig=)

Det har börjat med att jag slängt i mig the och en macka på stående fot (eftersom mamma blockerade bordet med sina dukar). Sen kom mormor. Hon, jag och mamma satte oss vid köksbordet och började scrappa. Eller rättare sagt. Jag scrappade, de andra kom med idéer och beundrande utrop. Blev riktigt nöjd med mitt kort faktiskt. Funderar bara på vem ska jag ska ge det till. Kanske ska behålla det själv. My very first scrapkort liksom=P Well. Vi får se hur det blir... Vi löser det, som Sofie brukar påpeka=) På tal om att lösa saker måste vi lösa friidrotten på måndag. Jag vägrar fortfarande att vara med!

Snart ska jag iaf börja packa och sen ska jag mingelmusika, igen, på musikskolan. Dock är det "föräldrar i tjocka jackor" idag istället för sofistikerade politker i kostym. Jag vet inte vilket som är bäst, eller värst=P

Sen ska jag slänga mig på tåget till Skillingaryd och väl där ska jag sitta i en bil till Värnamo och gå på punkkonsert eller ngt liknande. Min lördag är fullsmäckad. Sara like=) Jag gillar att ha mkt saker att göra. Jag är i mitt esse då^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela