Sara

Sara ska på Ålle=)

Publicerad 2007-03-23 16:58:03 i Sakerna

Så, nu har jag haft matteprov. Och det gick ganska bra, kändes det som. Sen brukar det ju alltid gå tvärtemot, men man kan ju alltid hoppas=)

Har precis kommit hem från kära lilla Floby och en pizza på Martini, det var längesen, alldeles för längesen... Floby är mysigt=) Dock var det en anig kallt idag och min stackars pojkvän höll på att förfrysa. Tyckte lite synd om honom då... Iaf, nu har jag hjälpt honom att välja kläder tills ikväll (han är nästan mer utseendefixerad än jag) och så småningom ska vi åka in till Ålle=) Ska bli riktigt kul faktiskt=) Hoppas bara att förfesten inte blir lika kaotisk som förra ggn. Då var det illa.

Nåväl. Nu ska jag ta och stryka mina jeans... Måste ju vara ren och hel och allmänt fin ikväll^^

Kommentarer

Postat av: anna wintour

Publicerad 2007-03-23 17:10:57

matte är kul tycker jag

Postat av: David

Publicerad 2007-03-23 17:26:24

Du är alltid fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela