Sara

Sara ska stressa

Publicerad 2007-03-01 07:45:04 i Sakerna

Kommer oskyldigt in i biblioteket för att fördriva lite tid innan lektionerna och möts av ett "Get a life, Sara" från den käre Mattias=P Känns mkt uppigande på här på en torsdagmorgon. Han är så trevlig och väluppfostrad den pojken. Till saken hör att det inte bara är jag sm sitter vid datorerna här nu. Han gör det också.

Torsdagmorgonen är för övrigt slaskig och hal så på vägen hit har jag varit nära att halka x antal ggr och nederdelen på mina jeans är genomblöta vilket leder till oönskat häng. Jag hoppas att dom torkar snart=P

Den ljusa delen av torsdagen kommer att tillbringas springades mellan engelska, latin, tyska, samhäll, historia och spanska. Sen ska jag springa hem till morföräldrarna och plugga historia och äta lite. Sen ska jag spela flöjt och efter det får jag faktiskt åka hem=) Fast, vid det laget är det nog mörkt... Nästan iaf.

Vi får se om jag överlever dagen. För tillfället verkar det ganska otroligt faktiskt. Jag gillar inte torsdagar, de är väldigt påfrestande och väldigt överfulla md att göra-saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela