Sara

Sara skriver dugligt prov

Publicerad 2007-03-27 11:22:39 i Sakerna

Det är världens underbaraste, härligaste väder ute idag och egentligen borde dagen tillbringas hemma med att promenera och sitta i uterummet. Dock får det väl bli efter 20 över 3 i eftermiddag. Då ska jag banne mig promenera, långt. Och sitta i uterummet^^

Har iaf haft mitt latinprov nu. Och det gick dugligt, jag skrev det på 20 minuter, men det känns inte som om det blir ngt MVG. Dock är det ju bara första provet så jag kan nog jobba upp mig. Han en känsla av att Margareta tycker om mig också=P Hon ogillar mig inte iaf^^

Men nu ska jag dra upp vårt kära schema och kolla när Sofie slutar så att jag kan äta orientalisk fisk med currysås tillsammans med henne=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela