Sara

Sara trycker på stopp-knappen

Publicerad 2007-03-05 07:52:26 i Sakerna

Klarade mig igenm den stressiga lördagen och överlevde den hemska färden med Krösatåget till Skillingaryd. Kröståg är mkt läskiga att åka med eftersom de, precis som bussar, har stopp-knappar man ska trycka på när man vill gå av. Vet man inte vilken station som är innan den man ska gå av  på är det väldigt svårt. Speciellt när man åker mitt ute i skogarna i Småland där allt ser likadant ut=P

Lördagkvällen tillbringades i Värnamo med att kolla på MusikDirekt-tävlingen, lära mig namnen på Davids kära vänner och äta pizza som sällskapet dissade. Trevligt=) Även om jag höll på att somna under promenaden från pizzerian till stationen=P

Igår varvades plugg med melodifestival och köksbordsdiskussioner. Vet inte riktigt vad som var trevligast egentligen^^ Var hemma sent igår efter att ha åkt med ännu ett hemskt Krösatåg (nu skulle jag dock gå av på slutstationen=P) och druckit kaffe på Jönköping C. Jag är väldigt trött på tåg nu. Att vänta på dem och att åka med dem. Som tur är dröjer det länge tills nästa gång=P

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-03-05 10:50:37

Du är så duktig som klarar av att åka tåg :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela