Sara

Sara väntar

Publicerad 2007-03-05 14:14:21 i Sakerna

Jag gillar inte den här rackarns håltimmen. Alla andra går hem och stackars jag (och alla andra som läser nybörjarspråk) måste stanna kvar. Deprimerande. Men jag lever på att jag kommer ha det slappt i trean=P Och jag antar att det är bra med håltimme eftersom man kan utnyttja tiden till att plugga då. Historian tål att pluggas på. Den mår faktiskt mkt bra av det. Tyvärr så tycker jag att jag tillbringat tillräckligt mkt tid med att plugga på den nu. Antar att jag får fortsätta iaf...

Efter spanskan sen är det kör. Vet inte riktigt om jag ska gå. Men det finns ju en liten möjlighet att Ida är där. Och jag saknar Ida. Mycket. Hoppas att hon offrat Bergsliden för kören idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela