Sara

Saras (o)intressanta dag

Publicerad 2007-03-15 19:47:03 i Sakerna

Jag överlevde den långa mattelektionen. Främst pga att jag fick reda på att jag inte har nga lektioner imorrn. Inte en enda! Det är positivt och mycket trevligt=)

För övrigt var dagen inte särskilt blodig. Märit var sjuk så vi hade lite eget arbete på engelskan och sen hade vi kör i två timmar, med 80-talsmedleyn till höger och vänster, jag tror att det kommer att bli riktigt bra i slutändan=) Speciellt om alla är tidsenligt klädda^^ Jag och Sofie kastade i oss lite (salt) risgrynsgröt och sen jobbade vi på samhällen. Det blir inte tio minuter, och inte en djupgående analys. Men det duger för oss och tycker inte Maria att det duger kan hon ta sig i brasan. Mattelektionen och sen spanska. Mycket slapp spanska som gick ut på att vi skrev en vägbeskrivning från biblioteket till matsalen, sen gick jag och Natalija och drack vatten. Sen hade hon och jag prat om PotC och Erik lyssnade och såg lidande ut^^ Sen gick jag hem till morföräldrarna och åt schnitsel med bearneisesås=) När jag befann mig på Fredriksberg för att spela flöjt insåg jag dock att jag stannat kvar i staden i onödan eftersom min lärare inte var där^^ Lite surt, speciellt som han sagt det förra veckan^^ Men det är så typiskt mig, med min blondhet, att glömma sånna saker=P Jag ställde mig iaf i blåsten med mp3:n i öronen och väntade på mor. Resten av dagen är ännu ointressantare än det ni redan läst så jag tänker faktiskt strunta i att återge den^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela