Sara

Det blodar!

Publicerad 2007-05-07 07:47:32 i Sakerna

Well... Av ngn anledning har bibliotekarierna spårlöst försvunnit från biblioteket på morgonen. Följden är att vi stackars elever som kommer med tidiga bussar måste antingen roa oss med ngt annat än just datorer, eller ställa oss i den mkt kvava 500-korridoren och STÅ upp vid en dator. Mkt påfrestande och vi borde absolut vara värda ngt bättre. Men tydligen inte...

Helgen har iaf varit trevlig. Jag är stolt över mig själv att jag överlevt ännu en helg med familjen Konow. Den familjen är väldigt ... speciell =P Jag har tillbringat tiden med att ligga på en äng i solen (fast det blåste kallt), sitta på den soliga uteplatsen och plugga (har dock inte pluggat tillräckligt =S), titta på oerhört lång, ganska bra film. Vanity fair tror jag att den hette och ligga i en bred säng och vrida mig av skratt. David hade nämligen trampat på en glasbit och jag frågade hur det var med honom. Svaret blir:
- Det blodar!
Okej, det låter kanske inte värt att skratta åt. Men det var det. Herregud, Han såg så ynklig ut, stackars liten. Det blodar, snyft... Jag kunde verkligen inte sluta skratta åt det. Stackars David, han har en mkt hemsk flickvän =P

Men nu ska jag försöka lära mig hur verb böjs i perfekt på latin. Bläh. Vill inte. Vill mkt hellre ligga hemma i sängen och sova. Kom hem elva igår eftersom muppiga Johannes köpt biljett till sena tåget hem. Jag som ville åka tidigare. Han var förresten väldigt söt i helgen. Hans hår var lockigt efter att han haft flätor. Han såg precis ut som Jesus =P
 
Men latinverben var det. I perfekt...

Kommentarer

Postat av: dea

Publicerad 2007-05-07 12:21:45

haha duuuuudeKONOW BLODARxD ohh noo xD

Postat av: David

Publicerad 2007-05-07 14:49:04

Haha, yeah. :P Men jag älskar dig ändå.

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-05-07 19:19:53

Hah, jag såg Johannes hår idag :P Himla fräsh frill ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela