Sara

Du skall icke kasta sten när du sitter i glashus

Publicerad 2007-05-16 07:37:47 i Sakerna

Jag har en så trevlig datakompis så här på morgnarna. Mattias är hans namn och varje morgon är hans kommentar "Get a life". Bara för att jag råkar åka med en buss och vara här en halvtimma för tidigt. Det roliga är ju att han åker med samma buss och också är här en halvtimma för tidigt, och han går också och sätter sig vid datorerna. Han kastar alltså sten när han sitter i ett glashus vilket ju alla vet, inte är ngn bra idé.

Den här dagen artar sig till en bra dag =) Det är kör idag, vi får önskelunch (tacobuffé) och jag slutar tidigt =) Mkt trevligt må jag säga. Och idag är sista dagen i skolan på fyra dagar, underbart härligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela