Sara

Duvor som pussas

Publicerad 2007-05-08 18:13:09 i Sakerna

Det regnade när jag cyklade hem från bussen. Och jag blev blöt. Negativt. Positivt var att det nog aldrig gått så fort att cykla hem från bussen. Rackarns vilket tempo jag hade ^^

När jag kom hem satte jag mig med en tidning, en macka och en bit tårta. Och efter det har jag suttit med historia och latin och pluggat riktigt rejält och ordentligt. Stolt över mig själv faktiskt. Speciellt över historian. Kändes  ungefär som om jag skulle göra en fråga eller kanske två men jag orkade med alla frågor i boken! Värsta duktigt gjort av mig!

Resten av kvällen tänkte jag tillbringa först i en fåtölj med en tfn och efter det i en soffa med en nagellacksflaska (eller tre) tittandes på Ugly Betty. Missade ju förra veckan (skandal) och känner att jag har en gnutta abstinens =P Dock inte lika stor abstinens som efter Pojken i Gnosjö. Det känns som om det har varit par som pussats hela dagen i skolan idag. Jag och Sofie lever ett hårt liv bland alla dessa turturduvor...

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-05-09 10:34:26

Jag saknar dig också, jättemycket.

Postat av: David

Publicerad 2007-05-09 14:26:37

Och jag tycker synd om dig och Sofie.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela