Sara

En blondins begåvning

Publicerad 2007-05-07 19:30:37 i Sakerna

Smarta, begåvade, underbara, härliga jag (ironin droppar och dryper) missade bussen. Fan. Hatar att missa bussen. Det absolut värsta jag vet. Ännu värre är att missa den om man stresat som as för att hinna med den och sen inte gör det iaf. Så jävla mkt Sara Göransson. Well. Det ordnade sig i vilket fall som helst. Jag gick hem till mormor och min älskade, underbara, söta mamma (ingen ironi alls här, bara uppriktighet) hämtade mig. Sen kastade jag i mig en macka och en kaka och började plugga matte. Har gjort det fram till nu (med paus för ätande av kräm och nybakat bröd). Känner mig extremt nöjd med mig själv med tanke på att det är så satans tråkigt med matte. Bläh. Men imorrn slipper jag skiten. Då har jag gjort mitt NKP och sen har jag bara del 1 kvar. Och den är inte svår.

Tyvärr är pluggandet inte slut i och med att matten tar slut. Jag har två prov till den här veckan. Tyska och historia... som jag ska ha MVG på annars slutar jag engagera mig i den här världen och lägger mig i min breda säng och ligger där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela