Sara

En tredjedel in i NKP - tyska, steg 3

Publicerad 2007-05-22 08:55:32 i Sakerna

En del gjord. Läsdelen, har hördel kvar nu. Och skrivdel. Jag som ville göra skrivdelen först och läsdelen sist. Mkt bättre att ha det så anser jag.

Oroar mig lite för min lunch idag också. Vete rackarns vem jag ska tillbringa den med. Men det lär väl lösa sig antar jag. I värsta fall får jag hoppa lunchen här och dra hem till mormor och morfar. Det gör jag nog i vilket fall som helst eftersom jag inte har lektion förrän 13.15 efter provet som slutar 11.10. Känner inte riktigt för att vara här och ha rast i två timmar. Har ju inget skolarbete jag kan jobba på heller eftersom engelskan är hemma. Tänkte på att ta med den imorse men jag orkade inte. Har lovat mig själv att jag ska göra den ikväll. Men jag vill inte. Är absolut inte ngt studiemotiverad alls för tillfället. Vill bara åka hem och lägga mig i sängen och sova. Tyvärr har jag tre prov (varav ett muntligt NKP i tyska) och en inlämning kvar innan jag kan slappna av. Men efter det ska jag banne mig slappna av. Ordentligt. Jag ska ligg autslagen i sängen i två dagar. Efter det ska jag börja sommarjobba, fyra veckor småbarnsskrik. Och SEN ska jag inte göra ngt mer på hela sommaren. Förrän den 14 augusti för då ska jag vara ledare. Tror jag. Är inte riktigt 100 på det men hoppas. Pengar är alltid trevligt =)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-05-22 10:28:28

Jo, det ska du faktiskt! Du ska umgås med mig..!

Postat av: Kusin Elin

Publicerad 2007-05-22 16:42:37

Nämen, jag ska också få uppleva 4 veckors småbarnsskrik i sommar! ^^ vart ska du vara ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela