Sara

Engagerad samhällslektion

Publicerad 2007-05-22 14:08:22 i Sakerna

Bläh på samhäll. Sitter här och försöker leta upp information om Eu-kommissionen (all info mottages tacksamt). Så oerhört trist. Positivt är dock att Sofie är inne på msn lycklig och glad över gårdagens bal och att David också är inne på msn lycklig och glad över att vara nybilven basist i Blindustry =)

Men jag slutar om en halvtimma. Och då ska jag dra ner till centrum för att slippa bussrusningen här uppe och när jag är hemma ska jag smäcka i mig ngt gott. Ich habe Hunger. Och jag är sugen på tårta. Tror dock inte att vi har ngn tårta hemma. Men har jag tur finns det bröd som mor bakat och kärleksmums som farmor bakat. Det duger det också =)

NU ska jag börja engagera mig i mitt skolarbete igen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela