Sara

Fikande och shoppande

Publicerad 2007-05-30 18:57:05 i Sakerna

Haha, för jag har promenerat/ sprungit totalt 6 km idag. OERHÖRT stolt över mig själv må jag säga. Man känner sig mkt nöjd med sig själv en sådan dag =) Värre lär det ju bli imorrn. Då ska jag nog itne promenera ngt alls. Eller jo, från mormor och morfar till skolan och från skolan til centrum (eventuellt biblioteket på vägen) och från centrum till mormor och morfar. Det blir nog en bit. Borde ringa IdaPida och kolla om hon vill fika med mig. Japps. Det ska jag nog bannemig göra. Var alltför längesedan hon och jag fikade!

Så blir det =)

För övrigt ska jag inte till Gbg med henne eftersom flickan var upptagen så jag drar Jkp med Sofie istället. Inte fy skam det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela