Sara

Ingen fakta, men väl nga rosa pärlor =)

Publicerad 2007-05-15 18:19:11 i Sakerna

Jag känner att jag försummar min blogg lite för tillfället. Men det beror endast på att det är mkt nu. På flera plan. Så ni får ha överseende med mig ^^

Dagen har i alla fall varit bra (trots att jag upptäckte att jag glömt mitt busskort när jag skulle åka hem). Dagens sötaste var hunden på filmen som vi kollade på på latinet. Söt hund som pratade =P Jag hade samhällsprov också och det gick nog bra, var inte översvårt, men ganska konstigt. Bara fyra frågor och inte alls ngn fakta utan bara ta ställning till olika saker och argumentera för dina åsikter. Brukar ju vara sådana frågor men det brukar ju vara lite fakta också... Knepigt.

Nåväl. jag fick iaf gå hem till mormor och morfar när jag slutat eftersom jag ju glömt busskortet och där hängde jag upp lite av tvätten (vi tvättar där för tillfället eftersom vår tvättstuga genomgår en make-over) och sedan hämtade min kära mamma mig varpå vi åkte ut till pysselboden och jag inhandlade lite rosa pärlor och min mamma inhandlade en stämpel för 200 kronor =P

Sedan dess har jag inte gjort mkt. Och det lär inte bli mkt gjort ikväll heller för jag ska kolla på Ugly Betty klockan 8 =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela