Sara

Jag ska bli gammal tant =P

Publicerad 2007-05-11 12:48:34 i Sakerna

Så, nu är den här mkt hemska veckan gjort. Har räknat ut att jag har fem prov kvar, plus en gigant historiainlämning och en mattedito. Men den värsta vekcna är gjort nu. Fem prov. Men det känns väl som om det har gått bra på de flesta =)

Resten av den här dagen ska jag ine göra mer nyttigt än att duscha och packa lite. Sen ska jag sätta mig i en fåtöljj med en bok eller eventuellt ngt att virka eller sticka =P Värsta kul att virka eller sticka =) Funderar på om jag ska bärja ha det som tågaktivitet istället för att sitta med en bok. Men jag vet ine om jag orkar släpa med mig det. Det är ju liksom väldigt smidigt med att ha en bok som bara är att plocka upp =)

Men nu ska jag ta och vara social med Sofie och Maria =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela